poniedziałek, 14 czerwca 2010

Tesco/Płatki śniadaniowe - Granola




Kolejny śniadaniowy post (a co! :)



Dzisiaj dość ciekawy przypadek, bo naprawdę trudno jest nie wpaść na to, że te dwa opakowania pochodzą z jednego źródła.

Podobieństwa są widoczne od razu - ten sam format opakowania, pojemność, ba - nawet ten sam rodzaj tworzywa! Adresy z tyłu, typowo, te same ;) Jedyna różnica leży w szacie graficznej, która (o dziwo!) nie jest szczytem bezguścia.

Teraz przejdziemy do ulubionego tematu dyskusji na niezliczonej ilości forach poświęconych zagadnieniu: czy zawartość jest faktycznie ta sama? No więc...nie wiem :) Nie jestem naukowcem i nie sprawdzę pod lupą. Na moje szczęście mam oczy i język, więc jestem w stanie się wypowiedzieć. Więc patrzymy:



I teraz zagadka dla Was: po której stronie znajduje się "oryginalny" produkt? :D

Myślę, że z rozróżnieniem tych dwóch produktów mógłby mieć problem nawet tak wysublimowany język naszego narodu jak Makłowicz...;)

A, byłbym zapomniał:
Cena Granola Sante - 5,99
Cena Granola Tesco - 3,99

Bon-a-petit!

6 komentarzy:

  1. Sorki, że tak pod tym tematem, ale nigdzie nie widzę formulaarza kontaktowego :-)

    Dzisiaj będąc w tesco znalazłem nowy produkt. Otóż jogurt tesco jest robiony w fabryce "OSM Sanok". Polecam, sprawdzić i będzie temat na kolejny wpis :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajna stronka, powodzenia w dalszym odnajdowaniu tanszych odpowiedników.Z chęcią jeszcze nie raz tu wróce. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. No to mamy pełne sniadanie, mleko z tesco i plati z tesco ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Za niedługo coś z innego sklepu, bo już mi się przejada nazwa na "T" ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny blog! Bardzo dobry pomysł, gratuluję. Proponowałbym zmianę platformy na blox, z tego co się orientuję jest najwygodniejsza. Nie byłoby tam problemu z 3 zdjęciami w poście. |

    A do tematu:
    Kiedyś widziałem w carrefourze zestaw trzech zupek chińskich w promocji za 4,75zł a jedną za 1,50zł :) Takie zagrywki też mógłbyś publikować...

    OdpowiedzUsuń
  6. @Zdenek:
    Jak coś takiego zobaczę to zamieszczę - wiem, że już ktoś pokazał jak trzy barszcze w promocji razem kosztują więcej niż taka sama ilość kupiona osobno ;)

    OdpowiedzUsuń