wtorek, 29 czerwca 2010

Auchan/Woda smakowa - Cytryna

Coraz cieplej to i coś na ochłodę trzeba. Dzisiaj - woda smakowa cytrynowa.





Jako, że skończyły mi się w domu napoje postanowiłem poszukać czegoś dobrego w coraz lepiej znanych przez mnie miejscach jakimi są duże markety. Zawsze ciekawi mnie ile pieniędzy w towarze ma przeciętnie taki sklep - przecież te półki są zapełnione dosłownie tonami towaru...

Zasadniczo wód smakowych nie pijam, jednak jakoś ta się jakoś znalazła niedaleko mnie (podczas szukania zwykłej mineralki), więc nie mogłem sobie odpuścić szansy sprawdzenia kto tak naprawdę kryje się za jej produkcją.

W tym wypadku była to Ustronianka, która (o dziwo!) w swojej markowej koszulce była trochę dalej i znalezienie już zabrało mi niekrótką chwilkę. Jeśli chodzi o kwestie cenowe:

Cena Ustronianka ze smakiem - 1,89
Cena Cytrynowe źródełko Auchan - 1,19

Naprawdę myślicie, że te wody się czymś różnią?

3 komentarze:

  1. W Carrefourze wody wyprodukowane przez Ustroniankę różnią się nazwą ujęcia. Niestety nie wiem jak to się przekłada na jakość, mnie zadowala ta niemarkowa.

    OdpowiedzUsuń
  2. akurat to co w siebie wlewamy... ech
    polecam http://alterona.pl/2010/08/16/aquastycznie/

    OdpowiedzUsuń
  3. @radxcell: świetny post na Twoim blogu - warty przeczytania. O rzeczach, które tam opisałeś zwyczajnie nie wiedziałem :)

    OdpowiedzUsuń